Kht Diara

Kht Diara

perjantai 17. helmikuuta 2017

Mitä!

Siis MITÄ! Olen taas kipeänä ja olen ollut jo viikon. Minulle on tullut joku kauhee Harry Potter innostus ja en pysty olematta katsomatta niitä videoita youtubesta. minulla on kotsomatta niitä vielä neljä kappaletta, mutta tiedän niistä jo juonen sillä olen kasonut niitä videoita niin paljon. Pystyisin kirjottamaan tästä aiheest vaikka koko päivän, sillä olen alkanut kirjottamaan "jatko" osaa sille viimeiselle osalle eli Kuoleman varjelukset osa 2. Voisin alkaa kirjoitta uutta blogia jossa voisin kirjotta joko itse keksimiä tarinoita tai jo olemassa olevista jatko osia. olen piirtänytkin ihan sairaasti Harry Potter aiheisia kuvia. Sain äidiltä maaleja, maalaus alustoja ja siveltimiä, niin innostuin tosi paljon (Miten täki liittyy keppareihin).


                                                                 Kuvia!









Ensi postauksiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti